FOTO'S - Reisverslag uit Nkoranza, Ghana van Famke Spruyt - WaarBenJij.nu FOTO'S - Reisverslag uit Nkoranza, Ghana van Famke Spruyt - WaarBenJij.nu

FOTO'S

Door: famela

Blijf op de hoogte en volg Famke

15 Januari 2011 | Ghana, Nkoranza

link naar mijn foto's

• 15 Januari 2011 - 21:43

Mam:

Mooi, mooi, wat een kleuren ...
    De eerste foto die ik zag was die waar jij nootjes voedert aan een aapje dat op de grond zit, ronduit schitterend !! Voor mij is dit de eerste visuele weergave van jou op Ghanese bodem .... héérlijk om te zien. Geniet maar verder van zoveel moois daar, gewoon doen en nie twijfelen. Verre overzeese kus - mam

• 17 Januari 2011 - 11:05

Evelien:

Supertoffe foto's! Geniet ervan meid! xxx

• 17 Januari 2011 - 11:47

Sarah:

Het is leuk te lezen dat alles zo goed gaat Fam. Al een bewogen reis achter de rug, zeker op je eentje. En onmiddellijk het relax gevoel van Afrika, ( cfr. wachten op de bus ) Haha, het zal wennen worden terug bij ons. Ik vind het echt super wat je doet, en hoop dat je nog super veel verrassende dingen mag meemaken. Geniet van elk moment van deze ervaring. Ik volg van op afstand ! Dikke kus xxx

Verslag uit: Ghana, Nkoranza

Famke

Begin januari vertrek ik naar Ghana om er 3 maanden te werken als vrijwilligster bij de HandinHand Community (Nkoranza), een gemeenschap waar een 60-tal gehandicapte weeskinderen permanent verblijven.

Actief sinds 07 Okt. 2010