Fameus op avontuur! - Reisverslag uit Gent, België van Famke Spruyt - WaarBenJij.nu Fameus op avontuur! - Reisverslag uit Gent, België van Famke Spruyt - WaarBenJij.nu

Fameus op avontuur!

Blijf op de hoogte en volg Famke

20 Juni 2016 | België, Gent

Eindelijk.... Mijn lang gekoesterde droom wordt werkelijkheid.

In september zal ik beginnen aan mijn fameus avontuur dat start in Thailand.



  • 22 December 2018 - 22:26

    Bjorn :

    Hey dag Famke, ik had zeer graag terug contact met u véél Grtz x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Gent

Famke

Begin januari vertrek ik naar Ghana om er 3 maanden te werken als vrijwilligster bij de HandinHand Community (Nkoranza), een gemeenschap waar een 60-tal gehandicapte weeskinderen permanent verblijven.

Actief sinds 07 Okt. 2010
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 24626

Voorgaande reizen:

14 September 2016 - 15 Augustus 2017

Fameus op avontuur!

02 Januari 2011 - 28 April 2011

Mijn eerste reis naar Afrika

Landen bezocht: